a) actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice Közoktatási törvény / Legea învățământului preuniversitar
Tanulói statutum / Statutul elevului
Az oktatási intézmények szervezésének és működésének keretszabályzata / Regulamentul cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar

b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor autorităţii sau instituţiei publice Szervezeti és Működési Szabályzat / Regulamentul de organizare şi funcţionare
Szervezeti diagram / Organigrama aprobată conform legii
Belső rendszabályzat / Regulamentul de ordine interioară
Etikai kódex / Codul de etică
c) numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice– Vezetőség / Numele şi prenumele persoanelor responsabile (numere de telefon/fax, adrese e-mail):
– Director prof. Barta Imre, 0744 807 015, imre.bartha@yahoo.com
-Director adjuncți:
– Ecsedi Francisc, 0733 929 404, feri.ecsedi@yahoo.com
– Gherman Olimpia, 0733 929 202, okgherman@yahoo.com
– Püsök Julianna Magdolna, 0741 941 638, pusokjulianna@yahoo.com
-Administrator financiar: Borozsnyai Ildikó, 0733929 407, borozsnyaiildi@gmail.com
– Administratori de patrimoniu:
– Todoszi Nicolae, 0733 929 402, todoszi@gmail.com
– Kaloczkai Felicia, 0752 746 816, feliciamariana62@yahoo.com
– Secretar șef: Ujvari Doina, 0748161532, ujvarilarisa@gmail.com

d) coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice– Elérhetőségek / Datele de contact: localitatea Săcueni, str. Dunării nr. 57, tel. +40771131025, liceulsacueni@gmail.com
– Az intézmény működési órarendje / Program de funcționare al instituției:
– Luni – Joi: 08:00 – 16:30
– Vineri: 08: – -14:00
-Titkársági fogadóórák / Program de lucru cu publicul – compartimentul secretariat
e) audienţeIgazgatói fogadó órák / Progrma de audiețe directori (cu precizarea modului de înscriere)
f) sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabilJóváhagyott költségvetés / Bugetul aprobat
Számviteli mérleg / Bilanțul contabil
g) programele şi strategiile propriiIntézményi Cselekvési Terv / Plan de Acțiune al Școlii
Marketing stratégia / Strategia de marketing
h) lista cuprinzând documentele de interes publicÉves igazgatói tevékenységi beszámoló / Raport anual de activitate director
Menedzsment terv / Plan managerial
Éves belső értékelő jelentés / Raport Anual de Evaluare Internă
Oktatási szerződés / Contract educațional
Opcionális tantárgyak / Oferta CDȘ
Egészségügyi és tűzoltő engedélyek / Autorizații sanitare și ISU
i) lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legiiKÖZÉRDEKŰ DOKUMENTUMOK JEGYZÉKE / LISTA DOCUMENTELOR DE INTERES PUBLIC
j) modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitateÎn cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă.
În conformitate cu Hotărârea de Guvern nr. 123 din 7 februarie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public:
ART. 32 În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă conducătorului autorităţii sau instituţiei publice căreia i-a fost solicitată informaţia.
ART. 33 Persoana care se consideră vătămată în drepturile sale poate depune reclamaţia administrativă prevăzută la art. 32 în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă a refuzului explicit sau tacit al angajaţilor din cadrul autorităţii sau instituţiei publice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 544/2001 şi ale prezentelor norme metodologice.
ART. 34În cazul în care reclamaţia se dovedeşte întemeiată, răspunsul la aceasta se transmite solicitantului care se consideră lezat în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei administrative. Acest răspuns va conţine informaţiile de interes public solicitate iniţial şi, de asemenea, va menţiona sancţiunile disciplinare aplicate în cazul funcţionarului vinovat, în condiţiile legii.
ART. 35(1) Pentru analiza reclamaţiilor administrative ale persoanelor, vizând nerespectarea prevederilor Legii nr. 544/2001 şi ale prezentelor norme metodologice, la nivelul fiecărei autorităţi sau instituţii publice se constituie o comisie de analiză privind încălcarea dreptului de acces la informaţiile de interes public.(2) Comisia de analiză privind încălcarea dreptului de acces la informaţiile de interes public va avea următoarele responsabilităţi:
a) primeşte şi analizează reclamaţiile persoanelor;
b) efectuează cercetarea administrativă;
c) stabileşte dacă reclamaţia persoanei privind încălcarea dreptului de acces la informaţiile de interes public este întemeiată sau nu;
d) în cazul în care reclamaţia este întemeiată, propune aplicarea unei sancţiuni disciplinare pentru personalul responsabil şi comunicarea informaţiilor de interes public solicitate. În cazul funcţionarilor publici culpabili comisia de analiză va informa despre rezultatul cercetării administrative comisia de disciplină a autorităţii sau instituţiei publice, care va propune aplicarea unei sancţiuni corespunzătoare, potrivit legii;
e) redactează şi trimite răspunsul solicitantului.
ART. 36
(1) Solicitantul care, după primirea răspunsului la reclamaţia administrativă, se consideră în continuare lezat în drepturile sale prevăzute de lege, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului, în termen de 30 de zile de la expirarea termenelor prevăzute la art. 7 din Legea nr. 544/2001.
(2) Scutirea de taxa de timbru pentru plângerea la tribunal şi recursul la curtea de apel nu include şi scutirea de la plata serviciilor de copiere a informaţiilor de interes public solicitate.